joi, 4 octombrie 2012

Yves Rocher vs. L`Oreal : Ce atribute are un demachiant bun

Mi-am propus să vă prezint două produse şi anume : apa demachiantă micelară Yves Rocher şi demachiantul delicat pentru ochi L`Oreal.

Povestea mea cu aceste produse a început cam aşa . Foarte multă vreme mi-am căutat un demachiant, în mod special pentru ochi, dar nu numai, care să îmi poată îndepărta integral machiajul fără să fie nevoie să îmi tratez pielea feţei în aceeaşi manieră în care îmi tratez chiuveta atunci când se face curăţenia generală.
Ei bine, trecând prin mai multe încercări am ajuns la L`Oreal, pntru că merit, nu-i aşa? Scrie pe ambalaj că este pentru ochi sensibili şi, deşi nu e cazul meu, mi-am zis că poate e chiar mai bun aşa. Am început să îl folosesc şi rapid mi-a căştigat fidelitatea. Bucuroasă că în sfărşit am găsit soluţia pentru o demachiere realmente uşoară, am uitat întregul şir de frustrări prin care a trebuit să trec ca să ajung la acest produs.


  • Ai auzit de Yves Rocher?


Într-o zi mă sună o prietenă şi, ca un agent de vânzări devotat dar neplătit, îmi propune o întâlnire la o cafea unde să îmi vorbească despre produsele celor de la Yves Rocher. Ce puteam spune? Era ziua mea liberă, aveam chef de o ieşire şi până la urmă de ce să nu aflu de o marcă nouă?

La ora stabilită prietena mea mă aştepta cu o cafeluţă şi cu un catalog de pe care aproape că stătea să sară în afară cuvântul "Oferte". Câteva minute mai târziu aflu că Yves Rocher vrea să o premieze pe amica mea, dacă reuşeşte să le aducă un client nou, cu un produs la alegere! A, şi asta nu e tot! Yves Rocher are o surpriză şi pentru prietena convinsă!

Era o zi frumoasă, liniştită şi plăcută. Cafeau mergea foarte bine cu toată atmosfera. Astfel că toate cirmustanţele m-au ajutat să arunc o privire în catalog şi să ader la grupul prietenelor convinse.

  • Când te obişnuieşti cu binele ...


Astfel am ajuns să schimb demachiatul de la  L`Oreal şi să îmi trădez fidelitatea. Nu a fost nevoie de foarte
multe utilizări să îmi dau seama de greşala pe care o făcusem. Prima dimineaţa a fost foarte bine, mi-am urmat rutina cu stricteţe, iar la final m-am spălat pe faţă cu apa demachiată micelară. Mi-am simţit tenul curat, lejer. Demachiantul nu îmi crease nicio problemă, însă a venit seara, după o după-masă în care ieşisem în oraş, şi machiajul a fost pe măsură. Cu încredere şi încântare am ridicat sticla pe care scria Yves Rocher şi am început să mă demachiaz. După o primă încercare parcă parcă am reuşit să îmi îndepărtez ceva. La a doua încercare am reuşit să îmi întind tot tuşul pe jumătate din suprafaţa feţei. Au urmat o serie de încercări ca în final să ajung la vechii ochi, curaţi, dar înroşiţi puternic.

A doua zi am fugit repede la cea mai apropiată farmacie şi mi-am cumpărat demachiatul delicat pentru ochi de la L`Oreal. O perioadă le-am folosit pe acestea în paralele. Yves Rocher-ul dimineaţa iar L`Oreal-ul seara, înainte de culcare. Partea  proastă, în ceea ce priveşte demachiatul delicat pentru ochi este ca e foarte uleios, nu îţi usucă tenul dar de cele mai multe ori simţi nevoia să te mai speli odată după utilizare. Rămâne să alegeţi fiecare ce este mai important.

Eu mi-am îvăţat lecţia atât în ceea ce priveşte fidelitatea faţă de un produs care ţi se potriveşte cât şi atenţia sporită când apare seducătorul cuvânt "oferte".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!