luni, 17 decembrie 2012

Flormar Mat Touch vs. La Roche Posay Toleraine : o problema sensibila

In ultima mea postare am povestit despre machiajul de zi pe care il aplic mereu, in fuga si cu mare succes. Insa ma simteam cu musca pe caciula deoarece am promis pe acest blog voi scrie despre expreientele mele sau ale cunoscutilor mei cu diverse produse. Din acest motiv am hotarat sa scriu azi despre fondul de ten pe care il folosesc in fiecare zi.

Fondul de ten protivit pentru iarna


Pentru un ten sensibil, uscat care greu suporta iarna e foarte dificil sa se impace cu orice fel de fond de ten. De fiecare data cand vine iarna, eu imi pun aceeasi probleme :
Ce fond de ten sa folosesc pentru sezonul rece? 

De ani de zile am tot testat mai multe fonduri de ten. Nu mi-a pasat foarte mult cat de mult costa, fiind un produs pe care il folosesc zilnic, insa mi-a fost foate dificil sa gasesc ceva care sa ma multumeasca. Vara ma hotaram la unul iar cum venea toamana incepeam sa caut ceva potrivit pentru acest sezon.

Am facut putin research pe tema, mi-am intrebat prietenele si dermatologul si am invatat ca ar trebui sa folosesc unul din cele 3 tipuri de fonduri de ten : fond de ten fluid, sub forma de spuma sau fondul de ten cremos. Sa renunt categoric la formulele care imi lasa tenul mat si sa imbratisez acele fonduri de ten care, chiar daca nu imi va acoperi in totalitate imprefectiunile, imi va pastra tenul hidratat.

Cu lectia invatata am inceput sa le probez.

Initial am incercat un fond de ten sub forma de spuma, dar am realizat ca este greu de utilizat. Chiar daca era placut pentru piele, imi lua foarte mult timp sa il intind urniform. Era nevoie de folosesc un burete si eu nu eram suficient de indemanatica in fiecare zi. Acel machiaj de 3 minute de care va povesteam in postul anterior dura ceva mai mult.
Mereu am incercat sa evit sa folosesc prea multe produse pe fata, din acest motiv am vrut ca fondul meu de ten sa fie suficient si sa nu fie nevoie sa folosesc pudra, sau altele. Din doua motive : pentru a nu imi incarca fata si pentru a castiga mai mult timp dimineata.
Apoi am tot oscilat intre fondul de ten cremos si cel fluid. Cel cremos imi acoperea mai bine fata si ramanea aproximativ intreaga zi dar cand ajungeam acasa ma speriam de cat de uscata imi era pielea. Am insistat si am incercat de la mai multe firme insa toate imi uscau pielea. Asa ca m-am hotarat sa optez pentru cel fluid.

Recomandarea mea pentru tenul sensibil : Flormar Mat Touch vs. La Roche Posay Toleraine 


Primul pas il avea completat. Mi-am dat seama care este cea mai buna optiune pentru tenul meu : fondul de ten fluid. Da, nu imi acoperea la fel de bine ca cel cremos, insa il putea aplica rapid si eficient fara sa imi usuce prea tare fata. 

Aventura nr 1 La Roche Posay Toleraine


La Roche Posay Toleraine
Iarna trecuta, ascultand de dermatologul meu am ales fondul de ten de la  La Roche Posay Toleraine. Povestea a inceput frumos, eram mai incantata ca mi-a fost recomandat de foarte multa lume si prin urmarea mi-a luat o iarna intreaga sa realizezi ca nu fondul de ten pentru mine, cel putin nu e potrivit pentru sezonul rece.

Puncte super bune:
  • rexista mult timp
  • acopera destul de bine imperfectiunile
  • nu  usuca foarte tare pielea 
  • nu are un aspect oribil seara
Puncte negative:
  • se intinde foarte greu
Dupa ce a trecut iarna concluzia mea a fost ca nu s-au terminat cautarile mele. Nu mi-a palcut ca am ajuns a folosesc si o pudra de fata, in unele zile si nici nu am fost satisfacuta pe deplin de cum s-a comportat tenul meu datorita fondului. M-am incapatanat s acred ac se poate mai bine si am avut dreptate. 


Aventura nr 2 Flormar Mat Touch


Flormar Mat Touch
Toamna aceasta din timp a inceput cautarile. De data acesta am intrat pe mai multe site-uri si bloguri si m-am decis sa incerc Flormar Mat Touch. Gama de produse de la Mat sunt, in general, extraordinare asa ca nu am avut emotii prea mari in ceea ce priveste acest fond de ten. Sa va spun ce am descoperit pana acum:

Puncte super bune:
  • este cel mai usor fond de ten pe care l-am incercat pana acum
  • se intinde usor pe toata fata, in mai putin de 1 minut
  • este de fapt o mic combinatie intre un fond de ten fluid si unul cremos
  • nu trebuie sa folsesc si alte produse 
Puncte negative:
  • nu l-as recomanda persoanelor cu tenul gras pentru ca nu face fata prea bine excesului de sebum
  • dupa 6 ore se face nevazut 
  • nu acopera 100% toate imperfectiunile, insa si o proportie de 80% e buna 
Am intrat deja bine in iarna si sunt in continuare incantata de acest fond de ten. Este usor de folosit, acopera imperfectiunile tenului destul de bine si, cel mai important, nu imi usuca pielea. La sfarsitul sezonului rece voi reveni cu observatii aditionale, daca va fi cazul.. Sper foarte tare ca nu :)

O zi frumoasa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!